Als toonaangevende speler in de Nederlandse fitnessbranche is HDD GROUP natuurlijk present op Fitfair. Het event sluit naadloos aan op wat HDD GROUP zo sterk maakt: kansen benutten, voorop blijven lopen in de sector en natuurlijk kennisdeling. Deze drie pilaren staan centraal: op de beursvloer en in de congresbijdragen!

Net als de voorgaande jaren presenteert HDD GROUP uit zijn rijke portfolio een aantal aansprekende specialisten. Specialisten die voornamelijk ingaan op de toekomst van de sector. Daarom is het thema dit jaar: ‘Ready or not, here they come’. Deze slogan past volgens marketingmanager Robert van Dieën perfect bij de innovaties en de nieuwe spelers die de markt op komen. “Zie ze niet als bedreiging, maar omarm ze en laat het een boost zijn voor je onderneming!”

Pak het moment
Robert: “Fitfair is voor mij écht het moment waarop we ons als sector van onze beste kant laten zien, aan elkaar en aan de buitenwereld. Hier dragen wij als HDD GROUP graag aan bij. Natuurlijk zijn we present met de laatste innovaties van Les Mills, Studion en FunXtion. Maar Fitfair is veel meer. We staan voor kennisdeling, elkaar met nieuwe inzichten helpen en zo met onze relaties voorop blijven lopen. Dit doen we door ‘brand experience’ te creëren en fitnessprofessionals te helpen succesvol en innovatief te blijven.”

“De rode draad door ons ‘congresaanbod’ is de toekomst. En dan vooral hoe je met nieuwe technieken en inzichten, ook van buiten de sector, verder komt. Je krijgt antwoord op vragen als: Hoe zit het met de online customer journey? Hoe haal je leads online binnen? Hoe ontwikkelt groepsfitnessmanagement zich? En wat is de meerwaarde van boksen in de club? Waar HDD GROUP zich vroeger voornamelijk richtte op de traditionele clubs, staat nu de professional in de breedste zin van het woord centraal. Dus van grote clubeigenaar, tot boutique fitness en PT’er of instructeur. Ze krijgen allemaal met ‘de toekomst’ te maken. Dus omarm het. Het is geen bedreiging.”

Beursvloer vs. sprekers
Robert gaat verder: “We hebben een eigen congresruimte waarin verschillende sprekers vanuit hun eigen ervaringen en kennis ingaan op actuele thema’s. Op het congres staat kennisdeling en van elkaar leren centraal. Terwijl we op de beursvloer laten zien wat ons als HDD GROUP drijft. Hier tonen we onze nieuwste innovaties en ontwikkelingen en gaan we het gesprek met de bezoekers aan.”

“Bijvoorbeeld over de meerwaarde van boksen voor de club. Boksen heeft nog steeds een beetje het ‘vechters imago’. Terwijl dat helemaal niet juist is. Het is een ideale work-out die je alleen kunt doen en in (small) groeslessen of als PT’er kunt geven. Je traint gericht en actief het hele lichaam. Als je maar het juiste programma volgt. Vanuit HDD GROUP bieden we ‘Pink Boxing’ en ‘Cross Boxing’. Maar ook programma’s van Les Mills en FunXtion sluiten hier goed op aan!”

De HDD-sprekers
“De HDD-sprekers gaan op veel interessante onderwerpen in. Kijk daarom goed waar jouw behoefte aan kennisvergaring ligt! We gaan bijvoorbeeld in op digital lead generation, de online customer journey, aggregators, groepsfitnessmanagement en interessante ontwikkelingen in de boutique en de clubwereld. Bereid je daarom goed voor en maak een programmatje voor jezelf. Om je hierbij te helpen alvast het hele HDD-programma op Fitfair .

Ik zie je graag op onze stand of bij een van onze lezingen!”