LIJFSTIJL Coaches biedt al jaren veel ondersteuning aan startende, maar zeker ook reeds ervaren coaches. Samenwerking op het gebied van bedrijfsvoering en klantbegeleiding op het gebied van training, voeding en coaching blijkt een succesvolle formule. Het netwerk bestaat inmiddels uit +250 enthousiaste coaches in 100+ regio’s.

Op 22 en 23 november hosten zij wederom een volledig programma voor zowel startende als ervaren coaches.

1. Meesterlijk AAN i.p.v. alleen IN je bedrijf werken
Sprekers : Doriene Verzijlenberg en Frank Trousselot
Vrijdag 22 november en zaterdag 23 november om 10.30

We zullen je laten zien dat multitasken als ondernemer echt niet werkt en hoe jij met een aantal stappen kan zorgen dat jouw bedrijf ECHT geautomatiseerd is.
Een computer hebben betekent niet automatisch dat je geautomatiseerd bent :-)!

2. In 4 stappen gegarandeerd van lead naar klant
Spreker : Rob Trousselot
Vrijdag 22 november en zaterdag 23 november om 11.45

Hoe haal jij de hoogste conversie? Leer door het inzetten van DE 4 sales stappen om iedere lead om te zetten in een klant

3. Perfect programmeren in 1 minuut
Spreker: Paul Lammers
Vrijdag 22 november en zaterdag 23 november om 12.45

Hoe zorg jij ervoor dat je zo snel mogelijk een perfect programma met de ingredienten bewegen, training, voeding en gedragscoaching voor jouw klant hebt gemaakt.
Wij nemen jou mee in de stappen die je moet nemen om je klant optimaal te begeleiden.

4. Workshop creatief leads werven
Spreker: Rob Trousselot
Vrijdag 22 november en zaterdag 23 november om 14.00

Leads werven in januari kan iedereen, maar hoe genereer je een vaste stroom van nieuwe leden het hele jaar door?

5. De optimale kickstart voor een levenslange klantrelatie
Sprekers: Wilbert de Veer
Vrijdag 22 november en zaterdag 23 november om 15.00

Het stellen van een reëel verwachtingspatroon is onderhandelen.
Er dient balans te zijn tussen de te behalen doelstelling en benodigde inspanning.
Leer onderhandelen met je klant om de lat op de juiste hoogte te leggen. Een essentiële techniek voor het aangaan van een langdurige klantrelatie

6. Obese, een enorme omzetkans
Sprekers: Freek Verbeet
Vrijdag 22 november en zaterdag 23 november om 15.00

Mensen worden niet zomaar Obees en hebben simpelweg levenslang coaching nodig in onze huidige maatschappij vol overvloed en verwachtingen. Een ideale klant zou je zeggen, maar toch kom je vaak tegen dat een (obese) cliënt terugvalt in oude gewoontes en dat dit tot gewichtstoename leidt in plaats van afname. Een terugval kan door vele situaties worden veroorzaakt, maar hoe ga jij hier mee om?
Uitval ligt immers op de loer. Wat vraag/vertel je de cliënt? Hoort dit erbij?
Is de cliënt zwak?
Leer in deze workshop de juiste aanpak om te voorkomen dat clienten uitvallen in plaats van afvallen!

Het complete programma bekijk je hier.

Nog geen tickets? Koop ze hier.